Alla inlägg under mars 2007

Av Camilla - 21 mars 2007 07:33

igår efter mitt läkar besök åkte jag och erica till vikingens förskola för att hämta linus och felicia= min systers barn. det var jätte kul för en av fröknarna kom fram och frågade visst är det erica. både lina och erica har gått på vikingens förskola för många många år sedan. men fröken sa att hon skulle nog aldrig känna igen varken lina eller erica idag om hon inte visste att det var linus och felicias kusiner och att de skulle komma och hämta små trollen.Det är för kul igentligen med små barn. de är miniatyr folk som tultar fram i sin egna lilla värld. uppmäksamheten dom kämpar för med sina hyss.

Av Camilla - 21 mars 2007 07:24

jag var till hudmottagningen i går tisdag. Jag har en infektion i mitt handexem jag fick bakteriedödande salva för att det ska läka i hop bättre. sedan ordinerade läkaren en gångs handskar+bomulls handskar. absolut inte i vatten utan handskar. om det inte har börjat läka inom en vecka så skall de sätta in pensilin igen. Rastölsheten stiger.

Av Camilla - 20 mars 2007 09:47

Äntligen ska jag kanske få någon rätsida på mitt exem. jag är inne på 4:de veckan nu. men idag ska jag till hud på sjukhuset. kanske dom kan hjälpa mig. man blir så rastlös. jag ska se efter min systers barn idag en stund. det ska bli kul.

Av Camilla - 12 mars 2007 15:42

Jag blev jätte förkyld på lördag och söndag natt var det hemskt. Jag tror aldrig jag varit så hängig någon gång. Men jag fick se lilla freja dom var ute och gick i solen. på deras vagn finns det en titt lucka så man behövde inte stoppa in huvudet! Ja man glömmer lätt hur små dom har varit en gång. Min lina hon vägde 2615 och erica 3325. nu är dom stor och det är oförskämt att prata om vikten på damer.

Av Camilla - 8 mars 2007 09:16

Vi ska åka till stugan i helgen. GUD va skönt. Vi ska ta med lite eller allt av det jag ska baka idag. maten ska jag förbereda i folie formar så att det bara är att värma i ugnen. lunch lär det bli grillkorv m bröd. oj vad man önskar att alla man känner skulle kunna ha en liknande möjlighet. eller få se och förstå vad jag menar. okej det är väldigt enkelt med utedass och H2O i dunk. tvättvatten = smält snö, sjövatten, bäckvatten eller det åxå på dunk.

Av Camilla - 8 mars 2007 09:11

Det är lite jobbigt när man känner sig frisk och pigg i kroppen. Så kan man inte jobba för att man har sår på händerna. OK ja det är inte roligt att ha exem. men när det inte gör ont så tänker man att kanske kan börja jobba igen. rastlösheten har slagit till. Så i dag ska jag tvätta, städa, baka, laga mat och gå ut och gå.

Av Camilla - 5 mars 2007 08:00

Vi tog en tur till stugan i helgen. med mina föräldrar. Mamma hade gjort i ordning smörgåsar, varm o´boy, kaffe och tagit med sig frukt. Vädret var ett efterlängtat. solen värmde och taken droppade. träden och sjön var täckt av snö. fåglarna sjöng utan att bli avbruten av trafik eller annat liv (som man hör i stan). det är som om att man får nya krafter. det blir att ta med familjen dit i helgen. Å.Å.Å vad jag längtar.

Av Camilla - 5 mars 2007 07:52

Ja då har alla skolor sportlov. Tänk om dom visste vad bra dom har det med lov lite nu och då. Själv så får man räkna dagarna man får i semester. Ja fast nu är jag hemma och sjukskriven för mina händer. Exem jag har aldrig haft de förut. Men det är nog det jobbigaste jag varit med om. Kan inte göra mycke. Nu har det blivit förhållande vis bra. men en natt vaknade jag av att jag hade ont. Jag hade kliat så jag hade fått sår igen. Det kliar inne under huden, fingrarna och händerna.

Ovido - Quiz & Flashcards